четверг, 7 февраля 2013 г.

правильність мови точність мови логічність мови

КРИТЕР¶· ОЦ¶НЮВАННЯ НАВЧАЛЬНИХ ДОСЯГНЕНЬ УЧН¶В З УКРА·НСЬКО· МОВИ ТА МОВ НАЦ¶ОНАЛЬНИХ МЕНШИН У СИСТЕМ¶ ЗАГАЛЬНО· ОСВ¶ТИ Оцнювання результатв навчання укрансько мови та мов нацональних меншин здйснються на основ функцонального пдходу до шкльно мовно освти, яка ма забезпечувати вмння учнв ефективно користуватись мовою як засобом пзнання, комункац, високу мовну культуру особистост, сприяти формуванню  громадянсько позиц та нацонально самосвдомост. Функцональний пдхд передбача таке спввдношення мовно теор й мовленнво практики, за якого проритетним  розвиток навичок мовленнво дяльност: аудювання, говорння, читання, письма. Робота над мовною теорю, формуванням знань про мову пдпорядковуться нтересам розвитку мовлення учня. В оцнюванн результатв навчання мови треба враховувати, що мова  не лише предметом вивчення, а й засобом вивчення нших предметв, що пдвищу вимоги до рвня сформованост мовленнвих навичок школярв. Оцнювання результатв навчання мови здйснються на основ: рзнобчного мовленнвого розвитку особистост; освтнього змсту навчального предмета, який розподляться на чотири елементи - знання, умння й навички, досвд творчо дяльност та досвд емоцйно-цннсного ставлення до свту; функцонального пдходу до шкльного курсу мови, який передбача вивчення мовно теор в аспект практичних потреб розвитку мовлення. Об'ктами переврки й оцнювання : мовленнв вмння й навички з чотирьох видв мовленнво дяльност; знання про мову й мовлення; мовн вмння та навички; досвд творчо дяльност; досвд особистого емоцйно-цннсного ставлення до свту. Оцнювання результатв мовленнво дяльност видозмнються вдповдно до  кожно окремо форми та здйснються за такими критерями: I. Аудювання (слухання та розумння прослуханого) Оцнються здатнсть учня сприймати на слух незнайоме за змстом висловлювання псля одного прослуховування. Це передбача: а) розумння комункативно мети висловлювання, фактичного змсту, причинно-наслдкових зв'язкв, теми й основно думки висловлювання, виражально-зображувальних засобв висловлювання, стилю й типу мовлення прослуханого висловлювання; б) оцнювання прослуханого. II. Говорння й письмо (далогчне та монологчне мовлення) Далогчне мовлення Оцнються здатнсть учнв: а) виявляти певний рвень обзнаност з теми, що обговорються; б) умти складати далог вдпо

Затверджен Наказом МОН 371 вд 05.05.2008 року

Укранська мова та мови нацональних меншин. Критер оцнювання навчальних досягнень

Укранська мова та мови нацональних меншин. Критер оцнювання навчальних досягнень | Освта.UA

Комментариев нет:

Отправить комментарий